8 september 2010



Jag hatar den där känslan av att något jobbigt kommer hända.. nu har det hänt och jag vet inte alls
hur jag ska ta itu med problemen! blir inte heller bättre av att jag inte har någon som helst ork i kroppen,
feber (känns som om någon kört över mig med en buss) halsont, hosta, BLÄÄÄ!

imorgon ska jag på introduktionsmöte i skolan med mor&far, något jag INTE alls ser fram emot..
vet att jag kommer göra dig besviken för jag inte varit där som jag ska, men jag har tvekat på
vad jag vill och vill inte ge mig in på något jag kommer ångra..  förlåt

känns som att allt bara rinner ur mina händer -försvinner. är i stort behov utav pengar -helt pank.
behöver någon som ger mig kärlek -osäker. vill vara nöjd med mig själv -händer inte.

önskar jag hade ett jobb så jag kunde skämma bort mig lite extra med saker, slippa fråga mor&far.
jag klarar mig inte på tusen sketna kronor i månaden. allt är dyrt. varför kan jag inte bara vara
ekonomiskt oberoende? kunna göra som jag vill när jag vill.. köpa den där koftan jag så länge velat ha
eller varför inte göra den där behandligen för håret så det växer fortare? eller köpa de där underbara skorna.

.. är så osäker på vad du vill, vill vi ens samma sak? är vi ute efter samma sak? vill vi dela med oss
av saker till varandra? dela upplevelser och äventyr? vill vi ligga tidigt in på morgon timmarna och bara
kolla på varandra för vi inte kan få nog? vill vi bygga en framtid med varandra? lägga ner tid på varandra?

när ska du säga ''JAG ÄLSKAR DIG''?

Kommentarer
Postat av: therese

Fin blogg:D

2010-09-09 @ 19:56:58
URL: http://browntess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback