26 september 2010

Alla som känner mig vet att jag har en stor passion.. nämligen för, MAT! jag älskar mat, särskilt
thailändsk, jag älskar hur smakerna sprider sig i munnen som en explosion och tillfredställer mina
smaklökar (haha) något som jag väldigt gärna äter till maten är sallad, brukar köra på en klassisk greksallad,
svensk ''bondsallad'' eller en god italiensk tomatsallad.. så jag tänkte dela med mig av recept på tomatsalladen!

DU BEHÖVER:
tomater (så många som du vill ha, jag kör gärna på körsbärs tomater)
en gul-lök eller röd-lök (det är en smaksak, jag brukar köra på gul-lök då jag gillar det mer)
salt
peppar
balsamvinäger
rapsolja

blanda tills du är nöjd med smaken, jag lovar att du kommer få dig en undebrar smak upplevelse ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback