22 september 2010

Gårdagen började bra men slutade DÅLIGT.. varför? tänker inte ens gå in på det, tycker bara det är synd
att folk gör saker fast dem vet att andra drabbas av det.. besviken och ledsen är jag, men sånt är livet?

gick ju även på kupolen en sväng, Elin följde med mig och jag fyndade lite, det gjorde även hon!
kom hem med ett par trosor, kan jang, godis och en vitamin dryck (behövs nu när jag är så förkyld ;>)
är så glad att jag har så fina vänner som alltid får mig glad och som alltid finns där i alla lägen..

idag blir det att åka och kolla på väv och färg till robins nya rum, ska renovera ett rum nere i källaren
(kuuuul ser fram emot resultatet) följer med som smakråd och stöd åt min man som har en tendens att få
beslutsångest, haha :) sötnos ♥♥♥ igår åkte vi och hämtade en jättefin svart skinnsoffa också, kommer bli så
kul att få fixa i ordning allting och ha vårt eget lilla place nere i källarn, så är det ju bara en trappa upp när vi
saknar min fina svärmor!

på fredag el. lördag blir det bio, förmodligen SALT eller i rymden finns inga känslor, någon som sett dem eller
kan rekomendera någon av dem? ska bli väldigt mysigt och om jag känner oss rätt så blir det förmodligen en
pizza innan.. och popcorn och läsk inne på bion ;)

nu när jag kila om vi ska hinna iväg och kolla på allt och sätta igång lite!
imorgon blir det möte klockan tio sen skola efter det, ska bli skönt att träffa min kvinna igen (sandra) har saknat
henne ytterst mycket och vi har nog mycket att prata om kan jag tänka mig.. och många skratt att ta igen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback