21 september 2010

Ska strax börja med maten, sedan ska jag hoppa in i duschen och när jag fixat mig dra iväg till kupolen.
får se om jag får med mig någon eller om det blir att gå runt själv, vet precis vad jag ska ha så, men det
kan vara roligt att gå runt och kolla och få inspiration iallafall.. 

senare idag/ikväll blir det att åka hem till gylle (till robins mamma) och börja fixa nere i källaren, vi ska nämligen
måla om, byta golv osv så jag och robin kan flytta ner där sen, kommer säkert bli jättebra och mysigt!
blir kul att ha något att göra och få skapa lite, sen är det ju barnsligt roligt att måla och få färg på sig ;>

nej, nu kurrar min mage, har inte ens ätit  frukost idag så jag förstår mycket väl att jag är hungrig!

vi hörs när jag kommit hem från kupolen (om det inte blir allt för sent och vi hinner åka iväg till gylle)
smell you latero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback