18 september 2010



Fått jag hem mitt paket från LYKO och jag kan inte annat än att säga att jag är hur JÄKLA nöjd som
helst med hårföns lotionen, luktar jättegott och vilken volym jag fick! riktigt bra köp..

Igår vart det utgång med brudarna, var längesen jag hade så roligt! 
alkohol, dans, musik, trevligt folk, kan inte bli så mycket bättre (okej, det hade varit 100% bra om min
prins hade varit med, men han var ute på annat håll och mötte upp mig när krogen stängde)
ikväll har jag ingen aning om vad som händer, men troligen blir det vell att ta någon öl nånstans och bara ta
det lugnt med trevligt folk.. kan vara skönt att inte vara på högvarv hela tiden ;>

idag har jag myst med robin, kollat på tv, ätit godis och bara njutit! följde även med mamma till kupolen
och köpte hostmedicin, blir tokig på min jävla hosta snart.. kan ju inte sova när jag ska hosta hela tiden
och självklart kommer den fram mest på natten *suck
fick även med mig ett linne, kan visa bild på det sen när jag hämtat kameran hos min älskade papi..

nu tänkte jag ta och läsa lite bloggar och vänta på att robin ska höra av sig så jag vet vad som händer ikväll,
hoppas ni får en fin lördagskväll och var rädd om varandra! over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback