14 september 2010

Någon som är sugen på att designa min blogg lite? 
tänkte ta och fixa om designen lite +försöka få upp lite mer bilder
(vet, jag suger på att lägga upp bilder, haha! skärpning)

ni får jätte gärna komma med tips på vad ni vill läsa om :>
ju mer ni tipsar och hjälper mig förbättra, ju bättre läsning, right?!

. . . 

igår färgade jag min hemska utväxt och hann även med ögonbrynen,
nu ska jag bara beställa klipptid så jag blir av med mina slitna toppar!
känns som att jag har en hö säck på huvudet, ingen vacker syn/känsla..
näe, nu hinner jag inte skriva mer, ska iväg på ett möte
smell you latero

Kommentarer
Postat av: helen

haha synd för dig då att du har pytte fötter och inte ja :D höhö

2010-09-14 @ 21:05:03
URL: http://hheleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback