11 september 2010

Det är idag den elfte september,
dagen på attackerna mot WTC i new york skedde..
jag vill passa på att ägna en tanke åt alla som omkom
denna dag för NIO år sedan!

minns att det var väldigt mycket som hände den här veckan
för nio år sedan, behöver inte gå in på vad som hände, det är privat..
jag kommer ihåg att jag kallade den här veckan för ''helvetes veckan''

tiden går fort, det händer saker som vi människor inte kan göra något åt..
allt är inte uträknat och det kan hända saker när som helst,
därför borde vi ta vara på varje sekund vi får med våra nära och kära!
man vet aldrig om det är sista gången man ser dem?

vill även passa på och säga till alla mina underbara vänner och familj:
JAG ÄLSKAR ER & tack för att ni finns.

Kommentarer
Postat av: jessi

självklart:D

2010-09-11 @ 15:15:46
URL: http://lejfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback