1 september 2010

Har bestämt mig nu, bara pengarna som saknas..
helt ärligt struntar jag i vad folk säger, det är mitt liv och jag väljer vad
jag vill göra med det och få ut av det! jag följer mina drömmar

det är synd att sverige är ett sånt jävla svensson land där folk inte kan vara
glad för andras framgång och lycka..
istället för att ge en stöttande kommentar eller komplimanger, ska man trycka
ner varandra i något slags spel om vem som är den mest elaka och kommer
med de elakaste kommentarerna, trakasserierna, kränkningarna osv..

när någon annan lyckas bättre än dig själv är den personen dum i huvudet
för den uppnått sitt mål och den ska inte få vara lycklig av det utan måste
tryckas ner och få ångra sina drömmar..

folk höjer ögonbrynen åt
:
plastikkirurgi, hårförlängningar, modetrender, folk med pengar (dem är vell inte
lyckligare just för att dem har mer pengar? lyckan finns på insidan) osv osv..
allt detta är en DEL av vår VARDAG och idag kan man punga ut 12 000 för en
märkesväska, man kan gå och förstora brösten på en lunchrast

vi lever i NUET, varför ska det vara fel med allt? låt folk göra vad dem vill,
det är inte DU som behöver genomgå det dom gör.. det är inte DU som behöver
lägga ut pengar på saker osv.. var och en väljer själv vad den vill göra med sitt liv!

istället för att ge någon pikar, säg något snällt..
lovar dig, du kommer må så mycket bättre själv utav det!

Kommentarer
Postat av: Fredric

Word! Grymt skrivet! :)

2010-09-01 @ 18:42:10
Postat av: malin

bra skrivet! håller med fullständigt.

2010-09-01 @ 21:23:23
URL: http://lovisamalin.blogg.se/
Postat av: Denise

vad ska du göra frida? :)<3

2010-09-03 @ 16:04:42
Postat av: Anonym

Tävla på min blogg, http://mynameispippa.blogg.se/2010/september/down-down-down.html#comment



Ställ en fråga i bloggen till min frågestund och vinn 400 kronor på Nelly.se

2010-09-05 @ 21:41:29
Postat av: LIN

bra skrivet! verkligen håller med dig 100&

2010-09-06 @ 13:17:25
URL: http://shutuplisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback