SUGEN PÅ EN KOSTYM TILL HALLOWEEN?



Sugen på en snygg maskerad dräckt till HALLOWEEN? KÖP HÄR
fick hem min idag och tyvärr kunde jag inte ha den då jag har XS, tror den passar mer en S.

den var iallafall hur JÄKLA snygg som helst och jag önskar verkligen min kropp kunde växa en storlek över natten, haha.. har även lagt ut den till ett billigare pris än jag köpte den för också (även någon hundring billigare än dom andra liknande som ligger uppe) så är du sugen på en snygg kostym till halloween? passa på,
du kan ju sälja den till nästa år och köpa en ny :> 

det som följer med:
KLÄNNINGEN
DAMMVIPPAN
STRING TROSOR
HÅRBAND/HALSBAND

bor du i borlänge och kan hämta den så går det bra, och du slipper frakten!
SÅLD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart beställde du den? :)

2010-10-18 @ 19:21:58
URL: http://karinfritz.blogg.se/
Postat av: justina

sv: ja vilken tur! kändes inte bra det där, så det var lika bra :)

2010-10-19 @ 17:13:19
URL: http://inooe.blogg.se/
Postat av: helene

sv: det är väl uppochner hur jag mår, ibland helt okej för att sen bara falla till botten, trodde aldrig att det skulle vara så svårt att stå på egna ben när man så länge velat flytta hemifrån, man är inte så stark som man trodde. Men det går bättre och bättre nu när det gått snart 2 månader, nu är jag ju inte ensam längre heller vilket har hjälpt jätte mycket! Orsaken till att jag flyttade var att jag helt enkelt inte klarade av allt längre, stått och stampat på samma fläck sen jag flyttade tillbaka och fick nog helt enkelt. Jag kommer bli starkare och utvecklas så mycket som person av det här vilket kan vara lite svårt att se nu men i slutändan så gör det mig bara gott!

Hur är det med dig då? Flyttat till borlänge och allt, bor du hos din mamma eller pappa eller båda?

kramar

2010-10-20 @ 21:37:42
URL: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback