make up



På lördag ska jag gå till MAKE UP STORE på kupolen och bli sminkad, har inte helt bestämt mig ännu för hur jag vill bli sminkad.. men troligen blir det något i ''halloween'' stil.. snart får jag även reda på en kommande sak som kommer upp i november (LÄNGTAR TILLS JAG VET HELT 100%) tills dess får ni ta en funderare på vad det kan vara för något ;) kan avslöja att det är en bidragande orsak till varför jag tog bort inlägget om att jag kanske skulle sluta blogga! nyfiken? fortsätt följa min blogg för svaret ;>

i samma veva som jag ska bli sminkad så blir det att träffa upp Denise och ta en fika med henne, får se om hon blir med under kursen också, hon kanske får några ideer om hur hon ska sminka sig till helgen och allt vad den kommer att bjuda på..

imorgon blir det skola mellan 11-14 sedan tänkte jag bege mig mot SVEA och lägga mig i ett solarium för att få lite färg, sen blir det att knalla iväg till WILLYS och handla hårfärg, har redan fått utväxt (tack vare priorin?) jag är iallafall nöjd, märker redan en stor skillnad på mitt hårs kvalite och längd :>

vad mer? saknar min far något otroligt.. sedan han och mamma skiljde sig har jag varit hos mamma mest, vet inte varför det har blivit så, men det känns skönt att ha ''ett hem'' eller hur jag ska säga.. det är jobbigt att inte längre ha alla under ett och samma tak! men det är inget jag kan göra något åt, men jag ska ta mig i kragen och börja sova hos honom också..
tror inte han förstår riktigt hur mycket jag älskar honom och att jag behöver honom, han är ju faktist min pappa och jag har bara en pappa.. världens bästa pappa faktist! önskar att han visste hur mycket han är för mig ♥♥♥

nu ska jag kolla på kungarna av tylösand, ta en kopp te sedan gå och lägga mig!
robin sover hemma idag, vi behövde sakna varandra.. det är galet, jag blir bara mer och mer kär för var dag!?
kärlek är nog det finaste som finns

take care, over and out.

Kommentarer
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2010-10-27 @ 22:16:43
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: hanna

nämen! vad är det som händer nu då? ^^, ska ta mig tiden till dig&bloggen din imon då jag slutar tidigt ;)

2010-10-28 @ 00:14:48
URL: http://jjustlike.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback