hårvård


Här är några av de senaste hårvårds-produkterna jag köpt (+tigi anti dotes balsam, dock ej med på bild) 
varför jag köpte toppik? jo, för jag tycker inte det är så vackert när man är brunett och har ''skalliga'' fläckar i hårbotten.. tycker det ser sjukt ut och jag är trött på att tupera mitt hår hela tiden då jag använder löshår och inte vill att det ska ''lysa'' igenom håret :> så jag ger det ett försök! DANI ser mycket fräschare ut i det iallafall, så varför skulle det bli dåligt på mig? haha.. ahja, det blir nog bra

har även börjat äta priorin, så snart hoppas jag på att få se en skillnad.. tar 2 tabletter dagligen, 1 på morgonen och 1 på kvällen (kommer säkert glömma av att ta på helgerna om jag känner mig själv rätt?!) jaja, någon skillnad lär det vell bli på min skalp?
imorgon beger sig robin till hedemora för att umgås med dennis, dock kommer han hem på natten och sover med mig.. vilken tur jag har ;> själv ska jag bege mig till kära affe (alfrida) och prataja lite med mina brudar.. 

lilla moa åker hem imorgon men jag får spendera natten med det lilla busfröet.. hon och tequila har busat jätte mycket idag och brottats osv, så härligt att se att dem går så bra ihop och har roligt tillsammans ;) även fast det blir lite sura miner när någon av dem råkar ta i för hårt.. just nu ligger dem iallafall i fred och moa myser på min soffa, antar att tequila sitter i badkaret eller kollar ut genom köksfönstret.. känner hon rätt väl så, haha!

nu ska jag ta och krypa ner i sängen så jag kommer upp imorgon, har två lektioner så det kommer jag vell orka? robin ringer och väcker mig iallafall så får jag hoppa in i en kall dusch så jag vaknar till, minns jag rätt så börjar jag 09:45, gud vad härligt :> 

take care dudes, over and out.

Kommentarer
Postat av: justina

är tequila en innekatt?

2010-10-15 @ 18:42:02
URL: http://inooe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback