4 oktober 2010

Idag har jag beställt hem lite saker från Dalala, vad som hamnade i shopping bagen får ni se sen ;)
jag tror iallafall att robin kommer bli nöjd för det var mycker sött och fint.. har även fått svar från 
försäkringsbolaget (SUPER NÖJD!!!!) så nu kan jag förhoppningsvis gör det jag vill, ska kolla upp lite mer bara!
vad mer då? idag är det min och robins 2 år och 10 månaders dag, får se hur vi tillbringar kvällen, säkert med en
romantisk film och lite gott, hehe.. och lite renovering i källarn såklart, jobbar man inte blir det inte klart ;>

idag fyller även Hanna år, grattis älskade vän och hoppas du får en toppendag! blir att bjuda ut henne på thai
så ska hon få en till liten present.. 

det är mycket som ska hinnas med idag, städa åt Kötte, färga håret, göra svenska och räkna matte, åka till gylle
och fixa klart i källaren, äta, ha lite myskväll, får se hur mycket som hinns med idag!
har förresten också bestämt mig nu att det blir att hyra lokal på fredagen helgen då jag fyller år (dock kommer det
att bli inträde då som det ser ut nu och det kommer inte komma in någon objuden eller folk jag inte känner, är du intresserad av att komma så får du höra av dig till mig) sen på lördagen blir det lite lugnare, bada tunna,
äta lite gott (exotisk planka) och umgås ett gäng!  tror det kommer bli jättebra, ska bara kolla upp lokal osv,
låter det bra?

nu ska jag gå och äta lite lunch, sen färga håret och städa åt den lilla mannen..
smell you latero!

Kommentarer
Postat av: helen

om du ska hyra lokal då vill jag helt klart komma om jag får! :)

2010-10-05 @ 15:43:58
URL: http://hheleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback