21 oktober 2010

Ska snart krypa ner i sängen brevid min älskade.. imorgon blir det att gå upp tidigt och fixa lite innan tåget går, åker nämligen till stockholm fredag-lördag, blir en natt på hotell, kände att det behövdes så jag bjöd robin på det :>

kameran åker med så jag hoppas det blir en del bilder på shopping, restaurang, hotellet osv.. 
får se om det finns dator på hotellet så kanske jag kan uppdatera lite i bloggen, annars får ni se bilder när jag kommit hem! får se hur det går för oss med tunnelbana och att hitta alla affärer, haha.

jag har vell inte något speciellt jag ska köpa, men hittar jag något får det säkert följa med hem. men i första hand ska jag hjälpa robin att hitta skor och vinterjacka och bara njuta av tiden vi får tillsammans, det ska bli så SKÖNT!

nu ska jag gå och pussa på min ickis lite, hon ligger utslagen på soffan och ser ut att sova sött ;>
smell you latero



Kommentarer
Postat av: helene

sv: vad är det som går dåligt i skolan? funderar du på att hoppa av helt och börja jobba?

jag pluggar här i nyköping jag, och det är ganska tufft att fokusera på skolan när man tagit ett sånt stort steg att flytta, känns som att allt hände på en gång vilket är riktigt jobbigt. så jag förstår dig när det gäller skolbiten, det gör jag.

kramar

2010-10-24 @ 21:52:11
URL: http://hellenius.blogg.se/
Postat av: emeliiens

så übersöt katt :D

2010-10-28 @ 10:44:57
URL: http://emeliiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback