14 oktober 2010

Puuh.. har precis städat klart mitt rum, dammsugit, dammtorkat, putsat speglar/glas, nu är jag nöjd!
ser ut som ett helt nytt rum.. tror att saddam äntligen flyttat hem ;>

fick hem underkläderna från NELLY idag och fy fabian vad kär jag är i dom, kommer användas flitigt, höhö.
är så sugen på att  betälla fler från samma märke, gillar att dem är lite VS inspirerade! så otroligt fina.

för tillfället sitter jag och väntar på att robin ska komma hit en sväng innan han åker hem och sover, jag däremot blir att sova hemma i natt.. ska vara hundvakt åt lilla moa och jag antar att det är bra om vi får sakna varandra också?! det ska iallafall bli mysigt att umgås med moa lite, så blir det ju 1 hund mindre för syrran att ta hand om. ställer mer än gärna upp, det är bara mysigt med lite sällskap och promenader! får se hur länge hon stannar :>




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback