13 oktober 2010

Väntar på att klockan ska bli fem så jag kan gå över till pappa för att få lite hjälp med skrivaren, ska nämligen skriva ut lite CV:n osv.. så det blir att gå runt och lämna sånna imorgon, sen är det bara att hålla tummarna!

Har gett mig FAN på att jag ska klara/sköta skola, jag vet att jag klarar det och jag vill ju göra det också, för min egen skull.. men även för robin och familjens! Imorgon börjar jag 10:50 så lite sovmorgon får jag ju iallafall, men ska inte slänga bort tiden på att sova, köttes bur behöver städas, mitt rum behöver också städas, kläder tvättas osv. får ge mig sjutton på att gå upp klockan 6 på mornarna  
(skulle ju vara skönt att inte sova bort helgerna också?!) 
får se till att uppfylla mina mål som jag skrivit upp och sen kunna känna mig nöjd för varje sak jag bockar av
-''gjort'' .. skulle inte sitta fel med ett jobb om kvällarna/helgerna och vissa dagar heller, då kan jag bjuda med mig mamma till thailand i vinter, två veckor i paradiset skulle inte sitta helt fel..  
pappa skulle jag vilja åka till typ Italien eller Grekland med :> 

Några av mina mål/önskningar:

* Åka till Thailand
* Få jobb
* Klara av skolan
* Inte låta gymningen rinna ut i sanden
* Äta nyttigare

nej, nu ska jag plocka ihop lite kläder och lägga in i garderoben!
smell you latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback