10 oktober 2010



Blir allt mer sugen på att beställa tid för en tatuering, vet precis vad jag vill ha och vart.. frågan är bara vilken studio jag ska göra den på!? vill ju inte precis gå till någon amatör och få en ful tatuering, den är ju faktist något som kommer finnas på min kropp resten av livet och jag vill se tillbaka på den med ett leende och intte med ånger

jag får helt enkelt kolla runt lite och sedan bestämma mig, skulle ju inte sitta fel med en liten svart text av bläck på kroppen.. det kommer göra ont, men gud så värt det kommer vara ;>

imorgon är det måndag igen då.. suck* helgerna får allt för fort, men snart är det höstlov, gud så skönt!
nu ska jag bara ge mig fan på att kämpa på i skolan och ta mig dit, det är ju faktist inte jobbigt?!

vad mer? ska ut och lämna jobbansökan imorgon, har gjort en lista på alla ställen jag är sugen på, kommer säkert på några fler också.. håller tummarna nu för att man får ett jobb, skulle sitta så otroligt bra och jag känner att jag hellre jobbar än sitter i skolbänken hela tiden.. vill röra på mig, träffa folk, komma ut och testa saker..

nej, nu ska jag göra något.. ikväll sover jag och robin troligen i gylle, då blir det att jobba nere i källaren och säkert bjuds det på god mat (som alltid) av min fina svärmor :> lite film mys och fruktsallad skulle inte heller sitta fel.. behövs nog efter allt vi vart ut på i helgen och tråkigheterna som upptod igår! det är tråkigt när någon lovar något, så kan den inte hålla det och man blir så jävla besviken för det jämt blir samma visa.. jag ska nog sluta förvänta mig saker av människor -jag får hela tiden motsatsen bevisad iallafall.. det suger!
aja, take care dudes -smell you latero ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback