nu jäklar

Jag tänker redan nu börja förbereda mig inför sommaren med träning och bygga upp en bränna ;)

till att börja med ska jag ta mig till kupolen någon dag och köpa spirulina (googla och läsa själv vad det är)
åt det innan jag åkte till thailand i februari och det är väldigt mycket betakaroten (stavas?) i det vilket hjälper en att bli brun fortare.. ska även börja med ca 2-3 morötter per dag! så blir det att sola varannan dag i 1 1/2 vecka (det gör man bara i början för att få upp brännan) sedan gå ner till 2 gånger per vecka i några veckor, sedan minska sakta +använda piz buin tanning lotion (den gör att du blir brun dubbelt så fort) så hoppas jag att jag får en snygg färg som håller hela sommaren, även om jag måste sola solarium någon gång även i sommar!

när syrran min blivit frisk blir det även att inhandla ett gymkort, har tyvärr inga kompisar som gymmar (det rinner jämt ut i sanden, så tänker inte ens fråga någon om dem vill joina mig) .. jag vill bygga upp muskler och må bättre, vill kämpa hårt för att få min drömkropp, men det finns en del som inte gymningen kan göra! men det ordnar sig senare.. ska även bli mer medveten om vad jag stoppar i mig, vill minska på socker intaget och slippa det där suget efter något! nog för att jag kommer vara väldigt grinig i början när jag inte får sötsaker, men det blir bättre med tiden och det finns annat gott än massa kemikalier och skit jag kan stoppa i mig.. ska även försöka följa att bara äta onyttigt om helgen, ev. lördag eller söndag! sen blir det slut på det där med att vara ute och ränna varje helg, det är ändå alltid samma sak och jag har sällan roligt.. då sitter jag hellre hemma med en bra film och en fruktsallad och gott sällskap! så, är det någon som vill ändra på sina vanor och joina mig, säg till ;>

nu jäklar blir det ändring här!!!!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Som jag sa, skorna kostade 749kr ;)



Jag ska göra detsamma som du gör, så fort jag frisknar till helt och hållet ska jag träna stenhårt, sola och köra inför sommaren 2011 :)

2010-11-08 @ 22:09:40
URL: http://natayas.blogg.se/
Postat av: nea (syrran)

du vet att jag är på det där på helgerna, är ju i stort sett nykterist och jag lever stenhårt efter min bok! Gör det du med ska du se att du får drömkroppen på 0-tid! :D

2010-11-09 @ 11:36:51
Postat av: hanna

jag joinar!

2010-11-09 @ 14:58:45
URL: http://jjustlike.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback