''me-time''

Sitter och smuttar på en gammal goding, nu är det nyårs feeling kan jag säga ;> hihi.. väntar på att klockan ska bli sex så ska jag möta upp robin, sen ska vi möta upp hannah, sen blir det att testa klänningar! är så himlans nervös inför morgondagen så jag vet inte vad.. hoppas verkligen att jag får sova inatt

efter en hel dag med modellande ska jag möta upp linnea (inte stora syster) så blir det vell att sitta hos mig ett tag och bara prata och ha det trevligt innan vi drar ut på krogen! hoppas det blir en rolig kväll.. å andra sidan brukar jag alltid ha roligt med linnea så det är nog ingen fara för att det blir tråkigt :>

återkommer med tider för visningen senare ikväll!
så håll utkik
smell you latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback