man kan ju önska

Så himla surt att jag är helt pank just nu.. jag som är så sugen på att köpa hårkontroll & gymkort! men men :< får försöka låta bli att slösa pengar på onödiga saker så jag kan köpa det som behövs sen! var och solade idag, blev brun som en pepparkaka, härligt det.. nu saknas bara 1000kr till att färga håret, men det kan jag vell bara glömma.. det är ju hela studiebidraget!

det är sånna här gånger man önskar att man var typ paris hilton eller någon annan rik människa..
på fredag ska jag på möte i falun.. om jag är nervös? SOM ATTAN! hoppas det går bra och att det blir som jag vill.

är helt frusen och trött, tror jag är på väg att bli sjuk.. fått en förkylningsblåsa eller vad det heter i munnen också, så jag är nog inte helt ute och cyklar med sjukligheten! men ett varmt bad och massa kärlek från min älskling så blir det nog bättre

förresten, någon som har en systemkamera till bra pris att sälja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback