god natt

Somnade visst en sväng brevid katterna som båda låg i min säng och hade det så mysigt.. behöves verkligen, jag är helt slut! ändå har jag inte gjort något speciellt ansträngande idag? har iallafall hunnit med att städa rummet, träffat erica en sväng (som för övrigt var jätte roligt) .. hon köpte ''zebra'' skorna från nelly också, så nu hoppas jag hon får nytta av dem och kan glänsa på dansgolvet ;>

imorgon ska jag ut med jobbansökningar, köpa spirulina och hårkontroll, sola och träna.. bara att gå upp i tid så ska jag nog hinna/orka med allting.. undra om vi har slut på morötter här hemma också? får kolla upp det.
nu ska jag bli brun och snygg, förhoppningsvis få mitt lilla hår på bjässan att börja gro också (envisa fanskap)

har funderat ett tag nu på att färga håret i någon annan färg än den jag har nu, vill ha något typ varmare, ljusare, men ändå mörkt.. haha, ni förstod bra där va? menar något i den här stilen:

älskar den här bilden, minns dock inte vartifrån jag fått den? tråkigt nog! den är riktigt snygg..
färgen på hennes hår kanske inte syns så bra eftersom det är så dålig kontrast när man lägger upp bilder här,
men den är iallafall lite ''ljusbrungråmörk'' typ.. ah, får leta reda på en bild med någon som har samma hårfärg..

nu ska jag ta och klä på mig lite, gå och möta robin (han kommer ju hem från stockholm kring åtta) på hemvägen tänkte jag gå in på tempo en sväng och köpa glögg! mamma köpte glögg i någon typ, papp kartong som smakade typ.. vill inte ens gå inte på det! det var verkligen snuskigt.. så nu lovar jag att jag ska hålla mig till blossa & ica glögg i fortsättningen! så det blir lussebullar och glögg i all ära ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback