breakeven

Ska strax dra på mig lite kläder och vandra mot Gylle, vet inte vad som flygit i mig? en promenad? jag? haha
borde vell inte klaga egentligen, är vell bara bra om jag får röra på fläsket! 

förresten, var ju till MAKE UP STORE och blev sminkad i lördags, blev jättenöjd och hon som sminkade mig var jätte gullig och trevlig :> efteråt plockade jag på mig lite produkter, blev bla, en mascara, en ögonskugga, glitter, lim, parfym, bodylotion, läppstift och rouge! är super nöjd.. man tjänar fasen på att köpa lite dyrare smink med kvalité, om man inte gillar att gå runt och se ut som en ''hej kom och hjälp mig'' efter några timmar när H&M (exempel) sminket kletat ut sig och lever sitt egna lilla liv i nyllet på en..


blir skit kass upplösning på bilden när jag laddar upp.. men ni ser iallafall på ett ungefär hur sminkningen blev ;>
det ska bli så kul att prova sig fram med glittret och resten av de familje medlemarna i min sminkväska!
ni undrar säkert varför det är så mycket smink med i bloggen nu va? tror ni kan fundera ett tag till på vad min stora hemlighet är ;> snart får ni veta, håll ut!

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback