9 november 2010

Har precis kommit ut ur duschen, ska ta och blåsa håret, äta sen kila iväg till kupolen med robin en sväng. han skulle köpa något spel, så honom ser jag nog inte förens ikväll ;> själv ska jag köpa en bläckpatron så jag kan skriva ut jobb ansökningar osv.. håller tummarna för att få något jobb!

förresten, någon som har ett par svarta skinnbyxor eller en svart skinn kjol som bara ligger och skräpar? hojta till i så fall, för nu jäklar ska kläder sys och fixas :> ska ta mig till röda korset någon dag och kolla där, fyndade 3 jeans där förra veckan, dem ska sys om till läckra shorts, sen är det bara linnen och koftor som saknas -som även dem ska sys om! dock behöver jag en symaskin.. ska man köpa eller låna? det är frågan. tror dock inte att jag känner någon med en symaskin ;<  well well, det löser sig! 

nu har jag inte tid att sitta här och små tjattra, maten väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback