28 november 2010

för tillfället sitter jag och väntar på att hannah ska bli klar så vi kan gå bort på kupolen, hon skulle handla lite julklappar så jag följer med som sällskap.. blir säkert lite mellan landning på donken, känner att jag behöver lite ''bakis-mat'' även om jag inte är bakis idag! går-kvällen vart lugn och tillbringades med älsklingen min :>
vi åt glass med hallon och blåbär, drack lite läsk och såg på film.. en riktig mys kväll med andra ord!

mötet i fredags gick bra, frågan nu är bara HUR? jag vill bli klar med det innan sommaren.. men hur? orkar inte gå runt och må dåligt över det längre och gör jag ingenting nu så kommer det aldrig bli av och jag kommer aldrig må bättre.. ska prata med pappa om det också, även fast det känns svårt/jobbigt att lägga fram.. men det är en stor anledning till varför jag inte klarat av skolan, stängt in mig osv osv.. jag hoppas det går att lösa på
något sätt så det blir av.. det är allt jag vill, allt jag vill :<

nästa torsdag ska jag färga håret, ÄNTLIGEN! ringde lena i fredags och frågade om pris osv, fick ett bra pris och en bra tid, perfekt? vad tror ni det blir för färg?

...

på lördag firar jag och robin TRE år.. kan inte förstå det själv, TRE år!!!! det blir bio och thaimat :>
för mig är du hela världen <3

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

ville bara kika in för att önska dig...

EN FORTSATT TREVLIG 1:A ADVENT!



kramkram!

2010-11-28 @ 20:34:55
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-28 @ 21:25:13
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback