17 november 2010

Nu ska jag strax bege mig till gylle med robin och fortsätta renovera i källaren, har varit hos mig hela dagen och ringt runt till bla. polisen och sj.. upptäckte imorse att robin hade tappat sina nycklar :< håller tummarna för att dom kommer fram snart! så himla typiskt att något sådant ska hända.. kanske ligger dom kvar på något tåg eller är på väg till sj's hittegods, eller så ligger dem i en snödriva någonstans.. håller tummarna för de först nämnda!

imorgon ska jag ut på lite ärenden och ta mig tid till att köpa solkort till solstationen och ta mig en 20 minutare..
känner att min rygg behöver det

nä, nu orkar jag inte skriva mer, ska strax åka.
smell you latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback