15 november 2010

Okej, nu kan jag inte hålla mig längre.. nu släpper jag bomben ;> vet inte riktigt hur många av er som listat ut vad det är jag ska göra i helgen (närmare bestämt lördag) det är nämligen så att jag ska gå modell för make up store i kupolen (snälla gud, gör så jag inte svimmar eller något ännu värre?! tack på förhand) på fredag ska jag in och testa klänningen.. går ni ut på M.U.S hemsida så finns det en katalog där som ni kan bläddra i, en bit framåt i katalogen finns det bilder på klänningarna som kommer vara med på visningen, hudfärgade klänningar med ''kristall'' bitar på (dem är gjorda av glas, så ni kan ju tänka er att det kommer bli lite tungt att bära upp dem, får käka lite dunder honung innan, haha) det ska iallafall bli superkul och jag kan säga att jag är SKIT nervös, har drömt om att jag fallit av en scen och börjat blöda näsblod, att klännigen varit för tung och jag fallit åt sidan och ner i golvet, haha.. hoppas att inget av det kommer hända ;>
det är min första gång som modell, så det är något jag ser fram emot enormt mycket! har ju drömt om att modella i princip hela livet och när hannah berättade att man kunde anmäla sig som modell bad jag henne skriva upp mig :>
kommer med tider för visningarna lite senare i veckan när jag fått lite mer information!

över till något helt annat:
sitter här med en tallrik vikt väktar soppa, tänkte försöka att äta lite bättre och kanske gå ner något kilo,
och nej, jag tycker inte att jag är ''fet'' eller något sådant trams.. har gått upp lite på senaste tiden och känner att jag vill gå tillbaka till den vikt jag haft innan, that's it! :>

när jag höll på med soppan så hörde jag hur det lät i våran pappers påse med tidningar, vad hittade jag där i då? jo en tequila som ligger upp och nervänd och stirrar förvirrat på mig.. haha! har nästan slutat förvånas av hennes upptåg, har fått bekräftat att hon är lite.. knäpp? hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback