12 november 2010

Kom hem för en stund sedan från en 20minutare på solstationen, fy bövelen vad skönt det var för min rygg!
känner mig nästan som en ny människa.. blir att sola på söndag med (ni vet det där jag skrev, först sola 1 1/2 vecka så man får ''igång'' färgen, sedan ca 2  gånger i veckan) får se hur brun jag blir efter det här ;>

vad mer då? har inga som helst planer för kvällen ännu.. men det visar sig vad som händer!
vid fyra ska jag åka och grattis kusin fredrik, har blivit uppskjutet i två dagar nu, men idag åker vi..
hoppas det bjuds på lite fika, höhö!

imorgon blir det nog en lugn kväll hoppas jag, robins bror rikard kommer hem från göteborg med sin flickvän (som det är första gången vi träffar) så då blir det kerstins goda mat, spel och säkert mys framför tv:n.
funderar på att dra med mig robin ut på en promenad också, gå runt åkrarna och bara njuta av snön
idag är det bara 8 dagar kvar tills jag ska göra en sak för allra första gången. jag är nervös som attan, men är säker på att det kommer gå bra! kan ju alltid hålla tummarna för att någon får upp ögonen för en ;> kan ni gissa vad det är för något?


Kommentarer
Postat av: hanna

kan gissa på att du ska gå modell för make-up store, på en av kupolens traditionella modevisningar. ^^

2010-11-12 @ 11:34:01
URL: http://jjustlike.se
Postat av: hanna

sv; haha nej du har inte sagt det, men jag är bara ruggigt smart. fan va smart jag är! (viste att bilden var från MUS som du la upp för ett tag sen - efter den fall allt på plats :) För mig går det bra, får lite jobb hur och var - men måste tacka nej till de flesta eftersom de är mitt i veckorna och det är typ alltid i sthlm ( hinner inte, pgr av skolan ) -.-

2010-11-12 @ 12:32:07
URL: http://jjustlike.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback