SORRYGODMYBAD

Det kliade så förbannat i fingrarna när jag satt och kikade på skor
Nelly.. Till slut kunde jag inte hålla mig så i nästa vecka kommer
två par skor hem till mig :) *LYCKIG
Stort plus var att dem var på rean så det vart inte dyrt alls!

Funderar på att slå på en film, kan ändå inte sova nu..
Imorgon blir det möte vid tio sen ska jag och handla kött och kol
till grillning, det gillas! Ska bli fint väder i helgen så får passa på när
solen väl får kika fram bland molnen

Självklart åker kameran med, har varit riktigt usel på att uppdatera bloggen
men jag har inte haft något att skriva om och då känns det som att jag
lika väl kan låta bli.. Men bilder kommer upp och självklart lite text ;)

Kommentarer
Postat av: helen

ja det vart det ! :) <3

2010-05-07 @ 18:22:27
URL: http://hheleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback