ICANGETABITCRAZY

Fasen vart fort helgen har flygit förbi alltså, redan söndag..
I fredags vart det först lite grillning hos mig, sen drog vi till Kvarnsveden ett tag
efter det åkte vi ner på stan och gick på krogen.. Träffade på massa folk jag
kände igen och jag slår vad om att halva Bäsna var där, haha!
Vart iallafall en trevlig kväll
Igår vart det lugnt hemma hos älskjiji med glass och film, mysigt :*
kollade på District 9, helt okej film faktist.. även fast det var redigt störande
med utomjordingarnas röster, haha!
Idag blir det tårta vid fem tiden, ska över till Robbans granne och fira Johan,
så förhoppningsvis blir det tårta och annat gott..
Senare mot kvällen blir det vell att cykla hem till mamma och sova där
Nu orkar jag inte skriva mer, ska ta och gå ner för att kolla vart pruppen
tog vägen.. Smell you latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback