BADROMANCE

Sitter här i min ensamhet och väntar på att min kära mor ska komma
hem med käk så jag kan äta någon gång, är redigt hungrig.. Allan
sitter som vanligt inne på Köttes bur och myser, när man pratat med honom
kisar han bara med ögonen och ser allmänt störd ut! haha, som vanligt

Snart får jag förhoppningsvis reda på hur det blir med jobb också,
håller tummarna som attan! (SNELA SNELA SNELA GUD?!)
Skulle ju sitta fin fint med lite pengar nu i sommar och självklart har jag spanat
in lite saker på Nelly som jag vill ha, bla. två übersnygga klänningar..

Senare idag blir det att åka till Nyckelby och sova, det ser jag fram emot (:
Innan det hoppas jag att vi kan köpa med oss lite jordgubbar från stan
och mumsa på till någon bra film..


Kommentarer
Postat av: hanna

sv; dom är MUMS! gör de ja ^^,

2010-05-13 @ 14:29:14
URL: http://jjustlike.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback