WILLYOUSAYOKEY

Owl city - fireflies

Har precis kommit hem från stan, var och fikade och solade med Denise och Hanna.
Fick lite färg, härligt! Har inte solat sen jag kom hem från Thailand :p

Imorgon blir det gymmet, sen solning och sen kupolen med Hanna och Denise,
får se om jag slinker in hemma och duschar innan vi drar, känns väldigt mycket trevligare
än att gå runt och lukta som en sunkig uteliggare..

Har även varit på möte i skolan idag, så nu har jag praktik två dagar i veckan och resten
av dagarna ska jag ägna åt matte, svenska och bild.. Tror det kommer bli helt okej, bara jag
hittar en praktik plats jag vill vara på! Men det löser sig nog, bara jag lägger manken till så
löser det sig till det bästa.. Kanske ska satsa på Skohuset? får se

...

Har väldigt många tankar i huvudet för tillfället, vet varken ut eller in.. VAD vill jag?
VAD är bäst för mig? Jag måste få svar på mina frågor och räta ut allt som gått snett,
jag är trött på att gå i cirklar och inte komma någon vart, jag vet innerst inne vad jag vill..
Men vågar jag satsa på det? tänk om jag ångrar mig och det är för sent när jag kommer på det?

Jag kan inte förutspå något, blir det fel blir det så.. Det går att försöka ändra
men jag kan bara berätta hur jag känner och sen göra det bästa av situationen..
Jag vill inte såra någon, men kanske måste jag endå det, fast jag inte vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback