TRYSLEEPINGWITHABROKENHEART

... Vet inte vad jag ska skriva, jag är knäckt! That's it :(


Imorgon ska jag träffa min bästavän, blir nog en lunch eller så.. Ska
bli skönt att få prata med någon som lyssnar! Ska hämta ut mina skor också,
dem kom idag *JIPPIE!? var på tiden tycker jag, dom skulle kommit i fredags

Orkar inte skriva mer nu, får se om det kommer ett inlägg senare.. Måste
hitta lite inspiration, det är tomt på det nu
Jag har kring 10-30 läsare per dag men ni är väldigt tystlåtna av er, ni skriver
inte så mycket utan läser mer.. Skulle vara kul om ni kunde hjälpa mig att få
bloggen roligare

Vad vill ni läsa om? Vill ni ha frågestund? Tips? Vad vill ni läsa om?

Smell you lateros bananas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback