TOKIOHOTELNEWSDEBRAVO#12/2010



Bill osminkad!
Wow! Jag var tvungen att titta två gånger när jag såg Bill från Tokio Hotel på nyheterna i Bravo #10.
Jag tycker det är bra att han låter folk ta kort på honom utan att han har något smink på sig.
För att vara ärlig så behöver Bill inget smink, han är också vacker utan det och fansen kommer
älska honom ändå, det spelar ingen roll hur han ser ut. Jag har en annan fråga:
Kommer Tokio Hotel att göra en till konsert i Hamburg? - Bianca via mejl.

Bravo info:
Pga sin stora "Humanoid"-Europa-turné, kommer Tokio Hotel spela 32 konserter i 19 länder.
Efteråt kommer killarna att ta en liten paus.

Grymt! Kändisarnas drömbilar
Tom Kaulitz [20]
Tokio Hotel-stjärnan kör en grå Audi R8 [114.000€] - men han skulle vilja ha en ännu större bil!
Han skulle vilja ha en snobbig Hummer-terrängbil [runt 50.000€]
Tack Elina för svensk översättning (Y) :D

Kommentarer
Postat av: LINA*

ärligt tycker jag bill borde gå utan smink oftare. asså han e galet vacker utan smink

2010-03-18 @ 18:52:59
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback