TOKIOHOTEL

Konserten i torsdags var helt magisk, vi fick dom bästa platserna och jag har inte kännt mig så levande
på hur länge som helst! Det var som om något i mig vaknade.. Något som sovit väldigt länge

Vi satt ca 5-6 meter ifrån killarna och jag fick ÖGONKONTAKT med Bill (OCH Tom), jag fick stillblick
på Bill när han gick upp för trappan mot oss och ställde sig där och så känner jag hur
han kollar rakt in i mina ögon, Så jävla sjuk känsla! :o Benen vek sig och jag började skaka, haha
Kan inte förstå det själv att vi fick ögonkontakt, förmodligen var det för dom fantastiska platserna vi fick :)

Jag hatar den där känslan när man kollar på någon man tycker om och den möter ens blick,
Man blir ju nästan som spagetti.. Men det är endå en härlig känsla

Fick ju även ögonkontakt med flörtisen Tom när han stod vid trappan..
(Filmade det, Så ska lägga upp videon.. Man ser hur hela kameran börjar skaka åt alla håll, haha)

Jag är nöjd, nu har dem sett mig ;) Det har jag väntat i fyra jävla år på, haha
Nästa TH resa ska jag dela med Hanna igen, så jäkla glad att du följde med gumman <3 tack.
Även Hanna har blivit lite smått kär i killarna nu, hur bra?

Fick även se en glimt av fina Kenza, hon och hennes vänner hade platser rak över arenan..
Alltså bästa platserna på andra sidan vid Georgs sida, hihi! Vi fick Tom *great ;)

Fler bilder kommer upp sen, ska fixa bloggen lite med design osv.. Ska be en vän om hjälp,
hon är toppen på det där så det kommer nog bli super! håll utkik folk

















Kommentarer
Postat av: helene

haha shit, efter att ha spenderat en hel sommar med ditt snack om tokio hotel så VET jag att du måste blivit helt galen vid det ögonblicket!

verkligen jätte kul för dig :D

2010-03-06 @ 20:05:58
URL: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback