TIOSAKERDUINTEVISSTEOMMIG

♥ Jag har ett ärr i pannan från när jag var liten och snubblade på min gröna
sakkisäck när jag skulle ge pappa en godis..

♥ Jag skulle vilja operera min näsa!

♥ Jag gnisslar tänder när jag är nervös/irriterad, även i sömnen ibland ^^

♥ Jag är en riktig sucker för rosor, underbara växter! RÖDA

♥ Min högsta önskan är att bli frisör, make up artist och modell.

♥ Jag är både morgon trött och blir tidigt trött på kvällen! boring i know ;)

♥ Jag är besatt av mitt hår, vill att det ska bli tjockare, längre, starkare osv..

♥ Jag har svårt att lämna saker bakom mig tex. händelser, ''vänner'' osv

♥ Min passion i livet är MAT, dock lägger jag alltid på mer än jag orkar äta, haha!

♥ Det roligaste minnet jag har är när jag och Annie var ute och cyklade här i Gagnef
på sommarlovet och en kille på moped åkte efter oss överallt, när han ännu en gång
åkte förbi oss kläcker Annie ur sig ''fucking åmål inte han'' sedan åkte hon ner i diket
och in i en brunn så att allt tog stopp, JISSES vad vi skrattade! :D
Har vädligt svårt att berätta det här minnet då jag skrattar bara jag tänker på det, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback