THATDAY

För ett tag sen frågade jag Robin om han kom ihåg en läsk vid namn Virgin, men nej..
det har ''aldrig'' funnits en läsk med det namnet! Men jodu min älskade lilla plupp, det har det
Kolla bara vad jag hittade nyss, en virgin skiva med massa bajs låtar :D haha
Jag önskar att jag kunde få dricka den blåa en gång till, minns att den var väldigt god

Robin åkte nyss till Borlänge så nu sitter jag här själv (nästan) mina favourit tyskar joinar
och självklart Allan också, jag tror han är lite kär i deras musik alltså, varje gång jag lyssnar
så kommer han in och kollar vad som händer och det slutar med att han ligger på sängen och
blundar, haha! han ser ut att njuta riktigt rejält den där missen asså, höh

Senare ska jag gå ut och gå med lillasyster, får se vart  vi hamnar någonstans :p
Ska i vilket fall som helst bli riktigt jäkla skönt att komma ut och röra på fläsket, tar nog med
mig kameran också så kan jag ta lite snygga vår bilder..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback