TACKSÖTNOS

Jag tackar snälla Hanna som fixat den nya designen på min blogg, är supernöjd!

Har precis kollat klart på en film och nu sitter jag och lyssnar på mina tyska hjältar <3
Min lördagskväll blir lugn, känns helt okej! är för trött för att vara ute och ränna i Borlänge..
Baby R är dock ute på något bus, hoppas han har roligt iallafall

Nu ska jag gå ner och kolla om det finns något gott jag kan stoppa i mig, hihi



Kolla in den här läckra bilden jag fick på Toms arm/hand, hur snyggt? mums, älskart'

Kommentarer
Postat av: helene

sv: jag tänker tillbaka på när jag var på muse konserten, vi hamnade precis framför staketet till vänster och där ställde sig matthew (sångaren) och trots att han kanske inte tittade ner på oss så vart jag så glad för att vara så nära så man nästan kunde se varenda por?! En sjujäkla känsla att få se sina idoler på så nära håll, sjukt!

2010-03-06 @ 22:16:29
URL: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback