SVARTALACKLEGGINGSLIKSOM



Nu är det så att i Thailand plockade jag på mig typ en miljon leggings, inkl -dessa godingar,
tyvärr är/var/vart dem alldeles för korta för mig, himla typiskt då dom är så snygga!!!

Perfekt också med mokafjongen man har under foten så slipper man gå och dra ner byxbenen hela tiden
Dem känns väldigt lackiga i tyget vilket jag letat efter väldigt länge då lackleggings ofta mister själva
lack känslan i tvätten, men det tror jag INTE att dessa kommer att göra..

Iallafall, dem är i storlek XS och aldrig använda då det skulle se mycket roligt
ut om jag bar dem, haha! Kan köra på 70:- eller högst bjudande,
Det du bör tänka på är att ha lite kortare ben än mig ;)

LYCKA TILL!
♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback