NYINKÖPT


Är ny hemkommen från Kupolen, vandrade runt lite med pappa inne på Jula (han skulle ha lite
saker till bla köket och lite små saker, snäll som jag är följde jag med och fyndade även jag)
Fick syn på världens sötaste mini plattång för ENDAST 99:- hur billigt?

Tänkte att den kunde vara bra att ha med om man är ute och reser och dylikt..
Köpte även en normal stor för 99:- förstår inte varför det är så billigt med hårstylings elektronik på Jula,
för dem är ju faktist riktigt bra :) inge skit saker inte!

Jaja, jag köpte även ett cykel lås till gamla bettan och en pump så nu jäklar ska jag bli flitig på att cykla,
får se hur länge det håller.. Lite varmare får det bli ute först, haha!
Ska snart knalla bort till Robins bror så får vi pumpa i lite luft i cykeln och se om däcket är trasigt eller om
det bara pyst ut lite under vintern!

Har förresten även blivit av med skorna från Nelly.com, toppen! fick sjuhundra så jag klagar inte..
Ska nog köpa solkort och vitaminer till håret :) får se om jag kanske köper mig en jeans jacka också,
hittar ju inga jeans som jag vill ha, varför kan det inte bara finnas ett par som sitter som smäck så man
får en perfa häck och slipper se ut som en stoppad korv?! haha :D vilka krav jag har alltså..

Näe, nu har jag inte tid att sitta här.. Ska höra av mig till R
Smell you latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback