NIGHTYNIGHTY

Ska strax krypa ner i sängen med senaste numret av vecko revyn och min man,
Imorgon ska jag prata med syon, jag har ju sån jäkla otur så han är borta hela
tiden när jag kommer och ska prata med honom :s aja! finns inte så mycket man
kan göra åt det än att fortsätta åka dit och leta..

Efter det ska jag nog träffa Hanna en sväng också innan jag ska iväg till storasyster
som ska bjuda mig på taco kväll, var längesen vi var med varandra så det ska
bli jätte kul med en tjejkväll! Taco - Godis - Film - Läsk, kan inte bli så mycket bättre ;)

Efter att vi ätit och umgåtts ska jag vell leta reda på min man som ska ut på bus,
får se om jag åker hem till pappa eller om jag möter upp Robin och hans vänner..
Tar det som det kommer, orkar inte göra planer i förväg, höhö!

Tänkte ge mig ut på jeans jakt också, vill ha ett par ljusa jeans och en ljus jeans jacka,
får se om det finns något som faller mig i smaken!

Nu väntar älskling och sänghalmen på mig, mys

Smell you latero

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Godnatt :D

2010-03-18 @ 22:51:08
URL: http://ewezi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback