MÖTETAVKLARAT



Mötet gick suveränt och nu blå håller jag mina små tummar till veckan efter påsk..
Känns riktigt skönt nu efter att ha fått lite mer information om skolan osv, så verkar det
som att Krister bestämt sig för att jag ska komma in -ännu roligare :)

Nu gäller det bara att kämpa på och planeringen han berättade om var perfekt för mig,
jag tror verkligen att det kommer bli toppen om det blir av (vilket jag är 70% säker på att det blir)
Väldigt glad att ha fått den här chansen och hjälpen..

Just nu sitter jag och trycker i mig kakor (a) haha, är så godis sugen så jag dör snart!
Men en vecka en gång i månaden så är det okej att fläska sig tycker jag..

Nä nu ska jag kika runt lite efter saker att blogga om, måste ju ladda upp utkastet lite..
Vad vill ni läsa om? (kom igen, det kan ni vell svara på era små räkor) 

Kommentarer
Postat av: Johanna

komma in på frisör? :) va kul om du gör det, eftersom det är det du vill!

2010-03-30 @ 15:51:05
Postat av: cecilia

jag är så himla glad för din skull, jag vill läsa om dina dagar :D

2010-03-30 @ 17:55:20
URL: http://ceciliahane.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback