I'MWITHWHATEVER

Hallo folks, vet att jag vart lite seg med uppdateringen men sånt får man
räkna med ibland.. Igår fyllde pappa år så vi var hemma hos honom!
Han fick lite presenter och vi fikade *mums

Idag har det inte hänt särskilt mycket, har typ bara varit hemma..
Var en sväng till skolan också men ingen av dem jag skulle prata med var
där så det vart ju lite svårt.. Satt i entrén och väntade på att Robin skulle sluta,
joinade mig gjorde mina underbara brudar Cissi, Jonna, Annea och Josse :)

Ska vell tillbaka till skolan på måndag och se om det finns någon att prata med
då, håller tummarna för det så det blir klart någon jäkla gång!

Ikväll blir det bara mys hemma hos mamma med Älskling och imorgon blir det
bio (Shutter Island) hoppas att den är bra, någon som sett den som vet?

Det ska i vilket fall som helst bli jätte mysigt med en hemma helg med plutten min,
var längesen vi var hemma en hel helg ;) Men någon gång ibland är det faktist riktigt
skönt att bara vara inne och ta det lungt! Nu ska jag kika vad allan gör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback