I'MONLYGONNABREAKYOURHEART

Det riktigt kliar i fingrarna på mig för tillfället, Nelly har fått in ett par skor som
jag är sjukt sugen på att klicka hem! Men nej, jag får vänta.. Jag är inte helt hundra
på om dem kommer passa, så jag kan lika gärna låta bli, BUHU!!!

Ikväll blir det taco mys hos syster innan jag drar ut för festligheter, får se vart
man hamnar någonstans.. Blir nog en nykter kväll för mig iallafall, men kul ska jag
ha för det :) Frågan är bara vad sjutton man ska ha på sig?!

Vädret ute suger ju iallafall, så det blir vell galonkläder och gummi stövlar, haha!
Får hoppas att det blir lite finare mot kvällningen så man iallafall slipper regnet

Ska strax skutta in i duschen, blir nog inte så mycket mer updt. idag
men jag återkommer imorgon iallafall ;)

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback