IAMPHYSICALLYMENTALLYOVEROBSESSEDWITHYOU

Så jäkla trött på att ingen kan stötta mig med mina drömmar.. Jag vill inte slänga bort tre jävla år
på någonting jag INTE vill göra, utan gör för att jag ''måste''
Min stora dröm som många av mina vänner vet om är att bli make up artist och frisör, så varför tar
jag inte chansen och går en utbildning? Jag gör bara mig själv besviken när jag låter bli..

Jag vet ju vad jag vill hålla på med, så varför inte ta chansen och börja med det NU istället för att
slänga bort tre år till ingen nytta?! Blir galen av detta eltandet.. Och ingen stöttning får jag heller,
från något håll :(

Hade jag haft en jobb hade jag inte tvekat med att ta ett lån och gått de här utbildningarna,
Vad ska jag behöva göra för att alla ska förstå att jag vill det här, jag brinner för det här..

Måste mina drömmar fortsätta vara just drömmar? Kan det inte bli verklighet





Kommentarer
Postat av: helen

om du verkligen vill det tycker jag helt klart du borde försöka ta chansen och göra det! (:

2010-03-07 @ 13:58:24
URL: http://hheleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback