GUARDIANANGEL

Nu i veckan kommer nog mina super snygga skor som jag beställt från Nelly..
Behöver jag ens säga hur kär jag är?! Synd nog hade dem inte kvar de andra
skorna jag ville ha, men jag får hålla utkik efter dom också :)

Funderar på om jag ska slå på en film och bara slappna av, är så trött just nu
och jag känner hur febern börjar knacka på axeln.. 

Just nu joinar Tokio Hotel mig ur högtalarna och Bills röst får mig som så
många gånger förr att rysa och drömma mig bort..

Nej nu ska jag gå ner och poppa pop corn så jag har något att knapra på under
filmen, annars blir det ju inte den där extra mysfaktorn!

Smell you latero

Kommentarer
Postat av: helene

sv: Jag tycker skorna var bekväma! När det är platå gör det ju inte lika ont i fötterna att gå, du kommer bli suuupernöjd :D

2010-03-09 @ 21:11:47
URL: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback