DEBRAVO#47/2007



Tokio Hotel mega-party för Bravo läsarna!
"Vi är äntligen hemma!" När Bill skriker dessa ord i sin mikrofon, går ett stort seger-skrik genom Grugahalle i Essen. Många fans håller om varandra och gråter av lycka. Äntligen är killarna tillbaks i Tyskland
och spelar den sista konserten av "483 Europe Tour" för de tyska fansen.
"Vi är väldigt glada att vi kan få ge den sista konserten på turnén till våra tyska fans", ler Bill.
"Det är en väldigt speciell känsla!" Killarna är väldigt trötta. Dagen innan var de uppe i 36 timmar totalt.
"Vi firade väldigt länge efter MTV Music Awards och direkt därefter var vi tvunga att åka till
ett TV framträdande. Men vår glädje gjorde så att vi glömde hur trötta vi var!"

Under konserten kunde man inte märka det heller. Killarna rockade med sina hits i ungefär 100 minuter.
Och den nya låten "1000 Meere" [släpptes 16/11 med en turnédokumentär på DVD] - hade sina problem.
Under repningen innan konserten var det problem med Toms gitarr, senare på kvällen gjorde Bill bort sig
med öppnadet. Men få inte panik: Alla fansen sjung med i varenda låt, ord för ord.
Efter konserten träffade killarna 100 vinnare från Bravo.
De gav dem autografer och en bild för att minnas allt.

Men Tokio Hotel kommer inte heller att glömma denna dag:
"Det var helt galet", sade dem med ett leende...
Tack till Elina för svensk översättning.
Det var vädligt fränt för mig att läsa om detta då jag och min vän Erica åkte till Tyskland (Essen)
och kollade på dem.. Min allra första TH konsert och troligen den bästa! Att få se dem LIVE var en
otroligt mäktig känsla för mig, något jag aldrig kommer att glömma..
♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback