BACKSTABBINGBITCH

Förstår inte riktigt hur vissa tänker.. Folk som påstår sig vara ens vänner, men som
pratar skit om en så fort man vänder ryggen till, varför undrar jag?
Varför är man vän med någon man stör sig på eller inte ens tycker om,

Varför lägger man ner tid på att bli omtyckt av en person som man klagar på så fort
man får chansen? Jag kan ärligt säga att jag är så jävla TRÖTT på vissa i min umgängeskrets,
Det är skitsnack och smutskastning, värst vinner! Vissa borde verkligen växa upp..

Om man nu har sånna jävla problem med en person och måste prata skit om den så fort man
får chansen, VARFÖR är man då vän med den?
Vad är meningen med att bygga upp en vänskap som inte ens är äkta?

... Det här beteendet som är kvar hos många av mina vänner har jag växt ifrån för längesen,
Vad får jag ut av att prata illa om mina vänner? Tillslut har man ju inga kvar
När allt prat sedan kommer upp till ytan om vem som sagt vad så blånekar den som öppnat
sin käft och sagt något elakt, för att sedan göra vad som krävs för att få tillbaka en som vän..

Hur kan ni kalla er mina vänner när ni hugger mig i ryggen och pratar skit om mig?
Ni är inte värd min tid och verkligen INTE min vänskap
väx upp tjejer och sluta tävla, mår ni verkligen bättre utav det?

Det A säger om B säger mer om A än om B.
tänk er för innan ni öppnar käften!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linije går du?

2010-03-26 @ 06:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback