ÅTTONDEMARSTVÅTUSENTIO

Usch och fy vad jobbigt det är att se min älskling så sjuk :( hög feber och ont i hela kroppen.
Börjar känna av febern jag också, men det är vell smällar man får ta när man är med
varandra och den ena blir sjuk!
Imorgon åker min älskade pappa till Göteborg, så jag ska åka hem till mami och sova.
Hälsa på henne och lilla allan, höhö! Ska bli trevligt
Ska även ta och beställa tid hos syon imorgon, så jag kan prata lite med han/hon.
Annars händer det vell inte särskilt mycket, får se om jag och syster ska på dollar
och kolla, var så längesen jag var där. Behöver nya ramar till mina Tokio Hotel bilder ;)
Nu ska jag läsa lite bloggar sen krypa ner i sänghalmen med baby och
pussa på honom så han blir frisk.

Kommentarer
Postat av: helene

sv: haha är du seriös? Det enda som jag vet skiljer nu nu är att jag inte tål gladiatorskor, gladiatorklackar är snyggt men inte herkulesskorna, det kan passa vissa men jag skulle aldrig få mig att ens pröva ett par! :(

2010-03-09 @ 19:41:05
URL: http://hellenius.blogg.se/
Postat av: helene

sv: jo tygskor är ju nästan som ett element på sommaren. Om jag någonsin skulle ha ett par gladiatisar så måste jag väl hitta ett par som "talar" till mig högt antar jag :p

7 par är förståeligt, är ju helt stört billigt där i thailand - vill ocksååå dit!!

2010-03-09 @ 19:51:52
URL: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback