RUSSIANROULETTE



Efter en vända på kupolen med Jossan vart de SVEA och sola, riktigt jävla skönt (y)
men kan inte påstå att kvinnan är vidare bra på att sjunga, hahaha!

Har skrattat så jag fått ont i magen och benen vikt sig, folk har kollat på oss som
om vi vore rymligar från Säter.. Får man inte skratta eller? <;
Är sisådär 400kr fattigare nu, 3BH:ar, hårspray, linne, solpuder +solning *nöjd

Nu ska jag gå och ta mig ett glas kall Coca Cola, de förtjänar jag efter att ha legat i ett
jävla solarium utan fläkt, haha..

Smell you latero


Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Haha ja men verkligen! Skor är en kvinnas accessoar, det är ju liksom det som gör kroppen så snygg! ;D

Ja jag tittade in på hennes blogg och blev helt förälskad i hennes designer, så ska ta och beställa en ifrån henne tror jag faktiskt :D Tack för tipset!



Vore roligt att träffa dig någon dag och kanske ta en bloggfika ;) Eller vad man nu ska kalla det!



Förresten, sjukt fin bild på dig, du är verkligen jätte fin! Och vi läsare vill se mer bilder på dig i bloggen :D

2010-06-21 @ 22:29:18
URL: http://natayas.blogg.se/
Postat av: stålfittan i egen hög pers(s)on! :D

HAHAHAHAHA! du vet att jag läser din blogg va? ;D himla muminhuvud! ;) du ville ju att jag skulle sjunga för dig, då gjorde jag väl det! :D höhö

2010-06-21 @ 22:32:21
Postat av: Natalie

Sv: Haha jag menar det! Vad är det med folk som köper högklackat som absolut inte kan gå i det? Jag får typ panik när jag ser såna människor :p Bara för dom går så jävla fult och typ som en stolpe, haha.



Ja men det tycker jag också, det vore riktigt roligt faktiskt :D Roligt att ha träffat på någon som bloggar lika mycket som mig typ, shoppar och har samma intressen som mig :D Och som inte bor så förbaskat långt bort ;D



JAAA! Börja med dagens outfit :D Då kommer jag bli jätte glad! ^^

2010-06-22 @ 00:34:29
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback