3 Juni 2010



Från och med idag tills Lördag är jag och mamma hundvakt åt Nalle,
ska bli väldigt mysigt att få mysa med skrutten några dagar!
Har vart ute och gått med honom en sväng också, mötte upp Robin..

Nalle är väldigt förtjust i R, men det förstår jag -han är väldigt lugn&samlad
som människa, så Nalle känner nog av det :)

För tillfället sitter jag med silvershampo i huvet och väntar på att det ska
verka klart så man slipper det lite gulaktiga.. Håller nämligen på att färga
till min naturliga hårfärg då jag är så trött på att färga utväxt hela tiden!

Imorgon blir det Falukalaset med mina brudar, hoppas vädret blir lika
toppen som det varit de senaste dagarna.. Får kolla upp det
Ser iallafall fram emot att ha lite roligt och träffa folk!

På Lördag kommer det hem massa folk från Alanya också, så det blir
vell fest då också kan jag tänka mig, haha..

Nu ska jag ta och tappa upp ett bad och lägga mig där och läsa min
nya Frida tidning, askalas!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback