23 juni 2010

Tänkte ta och lägga mig snart, är trött som en getröv (ah, getröv)
ska dessutom upp tidigt imorgon så jag orkar upp på fredag,
blev ändrade tider på jobber så jobbar från halv åtta till fyra..

(jag kommer dö, dom som känner mig vet att jag är INGEN morgon människa)

Håller tummarna för att de blir solsken hela dagen så jag slipper
frysa ihjäl där bland gubbarna.. Får vell ta på mig vinterjackan
och uggsen annars (; skulle vara en vacker syn va?

Idag har jag inte gjort allt för mycket, vart med Elin en sväng
sen kom X hit och såg på film och käka godis med mig, mys!

Imorgon ska jag ner på stan så Hanna får visa hur man gör
när man säljer jordgubbar, haha.. Hoppas jag lär mig!

Så tänkte jag ta en sväng ner på SVEA och sola också,
måste ju bli lite brun tills på fredag (y)



Imorgon eftermiddag kommer även den här lilla korven hit och stannar över helgen!

Hoppas jag får ha mina fötter för mig själv denna gång..
Sist han var här såg mina fötter ut typ som köttade korvar

Kommentarer
Postat av: Joel

Nej va söt :D

2010-06-28 @ 12:26:18
URL: http://alltidjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback